تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 17:39
150 بازدید
کد خبر : 208879

ماژول دوربین Samsung Galaxy S24 Ultra در طبیعت نشت می کند

ماژول دوربین Samsung Galaxy S24 Ultra در طبیعت نشت می کند

به گزارش پویشگر خبر و به نقل از گسمارنا با نزدیک شدن به سری گلکسی S24 سامسونگ، شدت نشت بیشتر می شود. آخرین اطلاعاتی که به دست آوردیم مستقیماً از کارخانه می آید. تصویری ماژول دوربین Galaxy S24 Ultra را نشان می دهد که در مجموع از چهار دوربین تشکیل شده است. طبق اطلاعات قبلی، ترکیب

Photo of the Galaxy S24 Ultra camera module on the back

به گزارش پویشگر خبر و به نقل از گسمارنا با نزدیک شدن به سری گلکسی S24 سامسونگ، شدت نشت بیشتر می شود. آخرین اطلاعاتی که به دست آوردیم مستقیماً از کارخانه می آید.

تصویری ماژول دوربین Galaxy S24 Ultra را نشان می دهد که در مجموع از چهار دوربین تشکیل شده است. طبق اطلاعات قبلی، ترکیب دوربین یک واحد اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است که توسط دو تله فوتو (۱۰ مگاپیکسل + ۵۰ مگاپیکسل) و همچنین یک دوربین فوق عریض به هم متصل شده است. افشای اطلاعات تاکنون حاکی از آن است که این گوشی قادر به زوم بدون اتلاف ۲x، ۳x، ۵x و ۱۰x خواهد بود.

متأسفانه، تصویر تنها توضیح کوتاهی از سخت افزار به همراه شماره قطعات علاوه بر آنچه قبلاً می دانیم را نشان می دهد.

سخت افزار به خودی خود تنها بیت تاثیرگذار نیست. گزارشی از چند روز پیش، قابلیت‌های هوش مصنوعی این گوشی را برجسته می‌کند، که می‌تواند قابلیت‌های دوربین S24 Ultra را به‌ویژه در شرایط کم‌نور به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

در مجموع، گوشی هوشمند رده بالای سامسونگ برای سال ۲۰۲۴ به یک نیروگاه بزرگ عکاسی تبدیل می شود و ممکن است برای مدتی مهم ترین ارتقا در این زمینه باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.