تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 11:55
185 بازدید
کد خبر : 208894

کورتنی کاکس در حال مذاکره برای بازگشت به «Scream 7» است

کورتنی کاکس در حال مذاکره برای بازگشت به «Scream 7» است

  به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده کورتنی کاکس آخرین ستاره‌ی «جیغ» است که سرنوشت خود را در قسمت هفتم این فرنچایز ترسناک فاش می‌کند. پس از تأیید حضور مجدد نِـو کمبل در نقش سیدنی پرسکات، مشخص بود که دیر یا زود، نوبت بازگشت کورتنی کاکس هم خواهد رسید. اکنون می‌دانیم که

 

به گزارش downloadfiilm.com و به نقل از برخورد دهنده کورتنی کاکس آخرین ستاره‌ی «جیغ» است که سرنوشت خود را در قسمت هفتم این فرنچایز ترسناک فاش می‌کند. پس از تأیید حضور مجدد نِـو کمبل در نقش سیدنی پرسکات، مشخص بود که دیر یا زود، نوبت بازگشت کورتنی کاکس هم خواهد رسید. اکنون می‌دانیم که کاکس در حال مذاکره برای بازگشت در نقش شخصیت سرسخت، گیل ودرز است.

هفتمین قسمت از این فرنچایز کلاسیک ترسناک، با فراز و نشیب‌های فراوانی همراه بوده است. کورتنی کاکس تنها بازیگری از فیلم اصلی ۱۹۹۶ است که در هر شش فیلم این مجموعه حضور داشته است. با توجه به این سابقه، تصمیم او در مورد نحوه‌ی رویارویی با این تولید پر آشوب، بسیار مهم بوده است.

حواشی «جیغ ۷» از پاییز ۲۰۲۳ آغاز شد، زمانی که ملیسا باررا از نقش سم کارپنتر کنار گذاشته شد. شخصیت باررا که اولین بار در «جیغ» ۲۰۲۲ معرفی شد، بخش جدایی‌ناپذیر از راه‌اندازی مجدد این فرنچایز بود و بخش زیادی از داستان را بر دوش می‌کشید. این بازیگر پس از به اشتراک گذاشتن موضع طرفداری خود از فلسطین در رسانه‌های اجتماعی، از پروژه کنار گذاشته شد، تصمیمی که او با افتخار از آن دفاع کرد. پس از آن، همه نگاه‌ها به جنا اورتگا، خواهر او در فیلم، بود که نقشی محوری در احیای این فرنچایز داشت. شهرت اورتگا از زمان حضورش در فیلم ۲۰۲۲ افزایش یافته بود و او به دلیل تداخل در برنامه‌ی فیلمبرداری فصل دوم سریال «ونزدی» نتفلیکس، اعلام کرد که نقش تارا کارپنتر را تکرار نخواهد کرد.

از آن‌جا به بعد، تنش‌ها همچنان افزایش یافت و طرفداران را درگیر تمام درام‌های پیرامون «جیغ ۷» کرد. شایعاتی مبنی بر اینکه استودیوی اسپای‌گلس مدیا قصد دارد تا از پاتریک دEMPSEY و نِـو کمبل بخواهد تا به ترتیب نقش‌های مارک کینکید و سیدنی پرسکات را دوباره بازی کنند، قوت گرفت. کمبل پس از حضور در «جیغ» ۲۰۲۲، این فرنچایز را به دلیل اختلافات مالی بر سر دستمزد برای فیلم ششم ترک کرد. او بعداً اعلام کرد که در صورتی که شرایط از سوی استودیو عادلانه شود، احتمال بازگشتش وجود دارد. در نهایت، کریستوفر لاندون، کارگردان تازه‌وارد این فرنچایز، در دسامبر با رویای کارگردانی این پروژه وداع کرد و جای خود را به خالق و نویسنده‌ی اصلی «جیغ»، یعنی کوین ویلیامسون داد. 

 

میراث گیل ودرز

درسته که سیدنی پرسکات با بازی نِـو کمبل، دلیل اصلی وجود این فرنچایز هست، اما نمی‌شه انکار کرد که گیل ودرز، گزارشگر سرسخت با بازی کورتنی کاکس، به همون اندازه جزئی جدایی‌ناپذیر از ساختار اصلی «جیغ» به حساب میاد.

گیل ودرز با موهای چتری کوتاه و طفره رفتن و خوردن مشت تو صورت، همه رو با رفتارهای خودخواهانه‌ش عصبانی می‌کرد، اما همیشه تو شرایط حساس برای کمک به سیدنی و بقیه، در لحظه‌ی آخر حاضر بود، زمانی که یه Ghostface جدید با یه تیغه‌ی تیز ظاهر می‌شد. اون حتی با دووم آوردن تو دو فیلم آخر، به نوعی زمینه‌ساز ورود نسل جدید قربانی‌ها شد. خیلی کنجکاویم ببینیم داستان گیل چطور پیش می‌ره، مخصوصاً با توجه به اینکه تو «جیغ ۶» برای اولین بار از Ghostface تماس گرفت. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.