تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 19:28
55 بازدید
کد خبر : 208855

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا به طور انحصاری از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می کند

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا به طور انحصاری از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده می کند

به گزارش پویشگر خبر و به نقل از گسمارنا طبق گزارشی که توسط نشریه کره ای The Elec منتشر شده است، سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا صرف نظر از منطقه ای که در آن به فروش می رسد، منحصرا از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر، گلکسی اس ۲۴ و

Samsung Galaxy S24 Ultra tipped to exclusively use the Snapdragon 8 Gen 3

به گزارش پویشگر خبر و به نقل از گسمارنا طبق گزارشی که توسط نشریه کره ای The Elec منتشر شده است، سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا صرف نظر از منطقه ای که در آن به فروش می رسد، منحصرا از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده خواهد کرد.

از سوی دیگر، گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس از اگزینوس ۲۴۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۳ استفاده خواهند کرد. واحدهای کره جنوبی و اروپا مجهز به پیشرانه اگزینوس خواهند بود، در حالی که در آمریکای شمالی از اسنپدراگون استفاده خواهند کرد، بسیار شبیه به آن. در گذشته بود

این یک استراتژی است که بدون شک طرفداران سامسونگ را قطبی می کند، اما شاید نه به اندازه معمول، زیرا قبلا هر سه مدل گلکسی S بسته به منطقه، اگزینوس یا اسنپدراگون بودند.

شایعات حاکی از آن است که جدیدترین فرآیند ۴ نانومتری LPP+ سامسونگ برای Exynos 2400 استفاده شده است و سامسونگ ادعا می کند که تراشه جدید در عملکرد CPU تقریباً دو برابر سریعتر از Exynos 2200 و تقریباً ۱۵ برابر در عملکرد هوش مصنوعی سریعتر خواهد بود.

در همین حال، اسنپدراگون ۸ نسل ۳ آینده از جدیدترین نود TSMC استفاده خواهد کرد، اما برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که نسخه‌هایی در هر دو فرآیند ۳ و ۴ نانومتری خواهد داشت. باید تا پایان ماه منتظر بمانیم تا ببینیم این روند چگونه خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.