تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1402 - 22:07
43 بازدید
کد خبر : 208670

گزارش‌های مردمی برای مولد سازی پاداش دریافت می‌کنند

گزارش‌های مردمی برای مولد سازی پاداش دریافت می‌کنند

به گزارش ایلنا، امیر خلیلی خواه گفت: با تنفیذ دستورالعمل نحوه شناسایی املاک دولتی برای تسریع در این کار با استفاده از ظرفیت گزارش‌های مردمی و اختصاص پاداش امیدواریم این طرح بخوبی و بسرعت اجرایی شود. مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان قزوین درخصوص جزئیات این طرح افزود: در اجرای جزء (۲ ) بند (ز) تبصره

گزارش‌های مردمی برای مولد سازی پاداش دریافت می‌کنند

به گزارش ایلنا، امیر خلیلی خواه گفت: با تنفیذ دستورالعمل نحوه شناسایی املاک دولتی برای تسریع در این کار با استفاده از ظرفیت گزارش‌های مردمی و اختصاص پاداش امیدواریم این طرح بخوبی و بسرعت اجرایی شود.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان قزوین درخصوص جزئیات این طرح افزود: در اجرای جزء (۲ ) بند (ز) تبصره (۱۱) قانون بودجه سال جاری دستورالعمل مورخ ۲۵ خرداد سال ۱۴۰۱ در خصوص نحوه شناسایی املاک دولتی با استفاده از ظرفیت گزارش‌های مردمی و اختصاص پاداش متعارف برای اجرا در سال جاری تنفیذ شده است.

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس جزء (۴) بند (ب) دستورالعمل یادشده کمیته‌ای با عضویت خزانه دار کل کشور و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارتخانه، ذیحساب و مدیرکل امور مالی وزارتخانه، رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات، مدیرکل مدیریت اموال و دارایی‌های دولت (دبیرکل) تشکیل می‌شود که پس از بررسی مدارک پرونده نسبت به تعیین مبلغ پاداش بر اساس گزارش دبیر کمیته و مدارک و مستندات موجود برای استان های اقدام شده است.

این مسئول یادآورشد: بر اساس این ابلاغ میزان پاداش برای استان تهران مبلغ ۵ هزارم و برای سایر استان‌ها مبلغ یک صدم ارزش معاملاتی منطقه‌ای املاک (موضوع ماده ۶۴ قانون مالیات‌های مستقیم) حداکثر تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال است.

خلیلی خواه بیان کرد: پاداش معرفی کنندگان املاک در اختیار سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله شرکت‌ها و بانک‌های دولتی نهادهای عمومی غیردولتی، نیروهای نظامی و انتظامی به دلیل همکاری در تکمیل بانک‌های اطلاعاتی ۱۰  میلیون ریال تعیین می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.