تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1402 - 2:29
44 بازدید
کد خبر : 208803

مراجعه ۱۳۲ نفر به مراکز درمانی اراک به دلیل آلودگی هوا

مراجعه ۱۳۲ نفر به مراکز درمانی اراک به دلیل آلودگی هوا

به گزارش ایلنا، بهروز ایران‌نژاد به تعداد افرادی که در روزهای اخیر به دلیل آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کردند اشاره داشته و افزود: ۳۰۲۵ نفر نیز در روزهای اخیر برای گرفتن سایر خدمات درمانی به مراکز بهداشتی اراک مراجعه داشتند. وی همچنین به تعداد افرادی که

مراجعه 132 نفر به مراکز درمانی اراک به دلیل آلودگی هوا

به گزارش ایلنا، بهروز ایران‌نژاد به تعداد افرادی که در روزهای اخیر به دلیل آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کردند اشاره داشته و افزود: ۳۰۲۵ نفر نیز در روزهای اخیر برای گرفتن سایر خدمات درمانی به مراکز بهداشتی اراک مراجعه داشتند.

وی همچنین به تعداد افرادی که در هفته گذشته به دلیل آلودگی هوا به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کرده‌اند اشاره کرده و ادامه داد: در مدت مشابه هفته گذشته، ۳۰۶۵ نفر به مراکز درمانی اراک مراجعه کردند که از این تعداد ۴۲ نفر به علت مشکلات تنفسی و ۸۸ نفر به علت بیماری‌های قلبی بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: در شرایط آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار باید تمامی افراد به ویژه بیماران قلبی و تنفسی از ماسک مناسب استفاده کنند و از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند.

ایران‌نژاد به تعداد روزهای آلوده شهر اراک در سال جاری و سال گذشته اشاره داشته و تصریح کرد: اراک یکی از ۸ کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ روز ناسالم و در سال گذشته نیز ۱۳۸ روز ناسالم را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.