تاریخ انتشار : یکشنبه 3 اردیبهشت 1402 - 21:24
44 بازدید
کد خبر : 208662

عمران و آبادانی روستاها در اولویت اساسی برنامه ریزی ها قرار دارد

عمران و آبادانی روستاها در اولویت اساسی برنامه ریزی ها قرار دارد

به گزارش ایلنا، سید محمد اعتماد اعجازی در مراسم افتتاح طرح هادی روستای طالب قشلافی شهرستان اردبیل اظهار داشت: ازسال گذشته تاکنون طرح هادی در ۳۷ روستای شهرستان اردبیل اجرا شده است و در ۳۷ روستای دیگر نیز طرح بازنگری اجرایی شده است. وی با بیان اینکه برای این طرح ها ۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه

عمران و آبادانی روستاها در اولویت اساسی برنامه ریزی ها قرار دارد

به گزارش ایلنا، سید محمد اعتماد اعجازی در مراسم افتتاح طرح هادی روستای طالب قشلافی شهرستان اردبیل اظهار داشت: ازسال گذشته تاکنون طرح هادی در ۳۷ روستای شهرستان اردبیل اجرا شده است و در ۳۷ روستای دیگر نیز طرح بازنگری اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه برای این طرح ها ۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، گفت:به مناسبت سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی روستاهای طالب قشلاقی و علی قشلاقی و ینکجه ملامحمد حسن با اعتبار ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

فرماندار اردبیل گفت: برنامه ریزی شده در راستای تحقق مطالبات روستاییان طرح هادی در روستاهایی که اجرا نشده اجرایی شود ودراین زمینه از ظرفیت اعتبارات استان وشهرشتان استفاده می شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد:عمران وآبادانی روستاها در شهرستان اولویت اساسی است و در این زمینه پروژه های مختلفی در شهرستان اجرا می شود.

وی از ارائه تسهیلات ۲۰۰میلیونی مسکن به روستاییان خبر داد و گفت: این تسهیلات باسود کم به روستاییان اعطا می شود و انتظار می رود روستاییان از این فرصت برای ساخت مسکن استفاده کنند.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.