تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 اسفند 1402 - 17:16
182 بازدید
کد خبر : 208889

تفاوت بین لینک سازی و روابط عمومی

تفاوت بین لینک سازی و روابط عمومی

  بحثی در جامعه بازاریابی دیجیتال در رابطه با روابط عمومی در مقابل لینک بیلدینگ در جریان است.   قبل از اینکه تجزیه و تحلیل خود را در مورد تفاوت بین لینک بیلدینگ و روابط عمومی شروع کنم، می‌خواهم این سلب مسئولیت را صادر کنم: زمانی که به شغلی در روابط عمومی فکر کردم، یک

 

بحثی در جامعه بازاریابی دیجیتال در رابطه با روابط عمومی در مقابل لینک بیلدینگ در جریان است.

 

قبل از اینکه تجزیه و تحلیل خود را در مورد تفاوت بین لینک بیلدینگ و روابط عمومی شروع کنم، می‌خواهم این سلب مسئولیت را صادر کنم: زمانی که به شغلی در روابط عمومی فکر کردم، یک پنجره زمانی کوچک در زندگی من وجود داشت.

بحثی در جامعه بازاریابی دیجیتال در رابطه با روابط عمومی نمونه رپورتاژ آگهی موفق در مقابل لینک بیلدینگ در جریان است.

 

قبل از اینکه تجزیه و تحلیل خود را در مورد تفاوت بین لینک بیلدینگ و روابط عمومی شروع کنم، می‌خواهم این سلب مسئولیت را صادر کنم: زمانی که به شغلی در روابط عمومی فکر کردم، یک پنجره زمانی کوچک در زندگی من وجود داشت. زمانی که من نمی‌توانستم بین گزینه‌های متعدد انتخاب‌شده خودم تصمیم بگیرم، این به دانشگاه بازمی‌گشت. آن منو شامل همه چیز بود، از تئاتر گرفته تا علوم سیاسی، انگلیسی و تاریخ. در نهایت، من روزنامه نگاری را انتخاب کردم، که البته از بین ۲۰۰ شغل، ۲۰۰ امین شغل برتر در نظر گرفته می شود. اکنون در لینک بیلدینگ کار می کنم.

 

با این حال، روابط عمومی نیز یکی از این ملاحظات بود. بنابراین من مطلقاً چیزی با کسانی که در آن حرفه کار می کنند ندارم، و این کاملاً غیرممکن نیست که روزی برای یک آژانس روابط عمومی کار کنم. من هنوز جوان هستم و مطمئناً با این ایده مخالف نیستم.

 

با این حال، این بحث فزاینده مبنی بر اینکه روابط عمومی خوب بر ایجاد لینک به عنوان یک استراتژی کسب لینک برتری دارد، شروع به آزار من کرده است. روابط عمومی بدون شک مزایای خود را دارد، اما اگر می خواهید پیوند داشته باشید، باید لینک بسازید.

 

برش از طریق نویز

لینک ها فوق العاده ارزشمند هستند. هر وب سایتی نیاز به لینک دارد. آنها شاهین مالتی وب هستند. به همین دلیل، مدیران وب‌سایت‌ها اغلب به Bogart تمایل دارند که تمام ارزش پیوند خود را داشته باشند و مشتاق پیوند دادن به سایت‌های دیگر نیستند. به خصوص در فضای آنلاین که در آن گوگل کار شگفت انگیزی را در ایجاد ترس، عدم اطمینان و شک (FUD) در مورد پیوندها انجام داده است. یکی از ابزارهای سئو مورد علاقه من، SEMrush، معروف است که تمام لینک های آنها را فالو می کند.

 

وب مسترها بدون دلیل به شما لینک نمی دهند، به خصوص اگر نتوانند شما را پیدا کنند!

 

به جرات می توان گفت که اوایل قرن بیست و یکم به دلیل گسترش شدید رسانه ها در یادها خواهد ماند. این، و صعود بیانسه برای تبدیل شدن به اولین ملکه رسمی جهان (من به آن پنج سال فرصت می دهم).

 

وب سایت ها بخش مهمی از این گسترش رسانه ها هستند. در حال حاضر، بیش از ۹۰۰،۰۰۰،۰۰۰ وب سایت زنده وجود دارد، و انتظار می رود که این تعداد در سال جاری، مرز یک میلیارد را تحت الشعاع قرار دهد. گاهی اوقات افراد برای یافتن چیزی نیاز به کمی فشار دارند.

 

دوران شوک محتوا است. قطع کردن سر و صدا بسیار سخت تر می شود. اما می توان آن را از طریق ترکیبی از تلاش های استراتژیک انجام داد. روابط عمومی و لینک بیلدینگ دو تا از این استراتژی ها هستند و هر دو باعث افزایش دید می شوند. با این حال آنها در نهایت اهداف متفاوتی را هدف قرار می دهند.

 

هدف از روابط عمومی خوب

برای آن دسته از شما که در بین افراد ناآشنا هستید، اجازه دهید سعی کنم استدلالی را برای روابط عمومی خوب بیان کنم.

فرض کنید شما یک سایت اختصاص داده شده به باغبانی و باغبان را اداره می کنید. سایت شما آموزش منتشر می کند و لوازم می فروشد. اصل روابط عمومی خوب می گوید که شما و کارمندانتان باید در جامعه خود مشارکت داشته باشید. همه چیزهایی را انجام دهید که رند فیشکین هنگام صحبت از “بازاریابی سرسام آور غیرقابل اندازه گیری” به آن اشاره می کند.

 

بازاریابی سرسام آور غیرقابل اندازه گیری خیال انگیزتر از آنچه هست به نظر می رسد. در حقیقت، این واقعاً فقط شاخه ای از روابط عمومی خوب است. برای سایت باغبانی فرضی ما، یک نماینده روابط عمومی ممکن است وقت خود را صرف بررسی انجمن های باغبانی آنلاین کند. وقتی avantgardenerfan18 سوالی در مورد بهترین زمان از سال برای کاشت گل رز می پرسد، وظیفه نماینده روابط عمومی شماست که برای پاسخ به این سوال وقت بگذارد.

 

هر چه بیشتر این کار را انجام دهید، نام خود را بیشتر به گوش می رسانید. هرچه بیشتر نام خود را به روش های نوع دوستانه مطرح کنید، افراد تداعی های مثبت بیشتری برای برند ایجاد خواهند کرد. مردم از شما به عنوان علامت سپاسگزاری و/یا احترام نام می برند/به شما پیوند می دهند، بدون اینکه از شما خواسته شود.

 

وظایف روزانه یک نماینده روابط عمومی شامل انتشار بیانیه های مطبوعاتی در مورد اخبار برند، پاسخ به هر چیزی که ممکن است برای برند بحث برانگیز باشد، و ایجاد تصویری عمومی که مصرف کنندگان به آن پاسخ مثبت دهند. روابط عمومی به شدت با رسانه ها ادغام می شود، اغلب با هدف نهایی ذکر نام تجاری/شرکت.

 

من عاشق این نوع استراتژی هستم. وقتی روابط عمومی خوب به درستی اجرا شود، کاملاً پتانسیل ایجاد پیوندها را دارد.

 

اما کلمه کلیدی اینجاست: پتانسیل.

 

پتانسیل همیشه به طور کامل درک نمی شود. باید بدانم، من در پنج سال گذشته در مورد پتانسیل نیویورک متس محبوبم می شنیدم.

 

پتانسیل فقط شما را تا اینجا می رساند. داشتن مکانیسم هایی که قطعات را جمع می کند و با پتانسیل اجرا می کند ضروری است.

 

لینک بیلدینگ مکانیزمی برای روابط عمومی از نظر کسب بیشترین لینک ممکن است.

 

اهداف متفاوت

روابط عمومی و درآمد لینک ارتباط نزدیکی با هم دارند. آنها حداقل شاخه های یک شجره خانوادگی هستند. این بدان معناست که اشکالات آنها تا حدودی مشابه است.

 

عیب کسب لینک – همانطور که اکثر مردم به هر حال کسب لینک را می دانند – این است که هیچ کس در ابتدا به شما لینک نمی دهد اگر از شما اطلاعی نداشته باشد!!

 

از آنجایی که لینک ها در جستجوی ارگانیک بسیار قدرتمند هستند، بدون نمایه ای متشکل از بک لینک های معتبر و مرتبط، نمی توان رتبه بالایی کسب کرد.

 

اگر سایت شما در جستجوی ارگانیک یافت نمی شود، تقریباً نمی توانید پیدا کنید. ممکن است شما گاه به گاه با مشاهده تصادفی مواجه شوید، اما پاگنده نیز چنین است. البته معتقدان به پاگنده اغلب برای حمایت از خود از نظریه “حلقه گمشده” استفاده می کنند. پس چقدر مناسب است که بازدیدهای نادر از صفحه یک وب سایت اغلب به پیوندهای گم شده نسبت داده شود.

 

نتیجه

یک بار دیگر روابط عمومی خوب است. برای برندهای بزرگ، روابط عمومی کاملاً ضروری است. اما این یک استراتژی برای پیوندها نیست.

بدون شک، پیوندها می توانند یک مزیت جانبی روابط عمومی باشند، اما برای هر پیوندی که از طریق روابط عمومی خوب به دست می آورید، ارزش ساختن بسیار بیشتری وجود دارد. برخی از افراد باید تحت فشار قرار گیرند تا به سایت شما پیوند دهند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.