تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 20:19
70 بازدید
کد خبر : 208852

به گزارش وال استریت ژورنال، اپل و چین برای بحث در مورد سرکوب اپلیکیشن های غربی توسط پکن ملاقات کردند

به گزارش وال استریت ژورنال، اپل و چین برای بحث در مورد سرکوب اپلیکیشن های غربی توسط پکن ملاقات کردند

به گزارش پویشگر خبر و به نقل از رویترز ۲۹ سپتامبر (رویترز) – کارکنان اپل (AAPL.O) در ماه‌های اخیر با مقامات چینی دیدار کردند تا در مورد نگرانی‌ها در مورد قوانین جدیدی که غول فناوری ایالات متحده را از ارائه بسیاری از برنامه‌های خارجی در حال حاضر در فروشگاه برنامه‌های خود در این کشور، دیوار،

A man check his phone near an Apple logo outside its store in Shanghai

به گزارش پویشگر خبر و به نقل از رویترز ۲۹ سپتامبر (رویترز) – کارکنان اپل (AAPL.O) در ماه‌های اخیر با مقامات چینی دیدار کردند تا در مورد نگرانی‌ها در مورد قوانین جدیدی که غول فناوری ایالات متحده را از ارائه بسیاری از برنامه‌های خارجی در حال حاضر در فروشگاه برنامه‌های خود در این کشور، دیوار، محدود می‌کند، گفتگو کنند. استریت ژورنال روز جمعه گزارش داد.

در این گزارش به نقل از افراد آشنا با این گزارش آمده است که مقامات به اپل گفته اند که باید قوانینی را که برنامه های خارجی ثبت نشده را ممنوع می کند، به شدت اجرا کند.

اپل بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

پکن در چند سال گذشته نظارت بر استفاده از گوشی های هوشمند و برنامه های تلفن همراه را گسترش داده است و اکنون از فروشگاه های اپلیکیشن موبایل و اپلیکیشن های موبایل خواسته است که جزئیات کسب و کار را به دولت ارائه دهند.

رگولاتور فضای سایبری چین روز چهارشنبه اسامی اولین دسته از فروشگاه های اپلیکیشن موبایلی را منتشر کرد که ثبت جزئیات کسب و کار را تکمیل کرده اند و نشان می دهد که اجرای قوانین جدید را آغاز کرده است، اما اپ استور اپل در لیست غایب بود.

اپل فاش نکرده است که فروشگاه اپلیکیشن خود در چین چگونه با قوانین جدید پکن مطابقت خواهد داشت. کارشناسان می گویند که تبعیت اپل می تواند منجر به حذف ده ها هزار برنامه از فروشگاه برنامه های این شرکت در چین شود.

WSJ گفت، کارمندان اپل نسبت به نحوه اجرای قوانین و تأثیرگذاری بر کاربران آن ابراز نگرانی کردند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.