تاریخ انتشار : شنبه 27 خرداد 1402 - 20:18
44 بازدید
کد خبر : 208759

اجرای۲۷۳ میلیارد تومان طرح کشاورزی در همدان

اجرای۲۷۳ میلیارد تومان طرح کشاورزی در همدان

به گزارش ایلنا از همدان، آذر محمدی افزود: با اجرای طرح های کشاورزی در استان همدان ۷۵۲ خانوار روستایی از افتتاح این طرحها بهره مند شدند. وی ادامه داد: در هفته کشاورزی ۱۴ گلخانه در سطح ۱۳.۵ هکتار و اعتبار ۵۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت که برای ۱۳۳ نفر

اجرای273 میلیارد تومان طرح کشاورزی در همدان

به گزارش ایلنا از همدان، آذر محمدی افزود: با اجرای طرح های کشاورزی در استان همدان ۷۵۲ خانوار روستایی از افتتاح این طرحها بهره مند شدند.

وی ادامه داد: در هفته کشاورزی ۱۴ گلخانه در سطح ۱۳.۵ هکتار و اعتبار ۵۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت که برای ۱۳۳ نفر اشتغال ایجاد کرد.

معاون مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در این هفته همچنین ۶ مورد واحد دام و طیور با اعتبار ۱۸۱ میلیارد تومان نیز آغاز به کار کرد که ۳۲ نفر مشغول به کار شدند.

وی در هفته جهاد کشاورزی ۲ طرح صنایع کشاورزی و تبدیلی با ۱۳.۵ میلیارد تومان نیز مورد بهره برداری گرفت که زمینه شغلی ۱۴ نفر را فراهم کرد.

محمدی همچنین در این هفته ۲۷ مورد طرحهای آب و خاک به ارزش ۲۵ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان آغاز به کار کرد که برای ۱۶۹ نفر اشتغال ایجاد کرد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.